Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сходимост на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    По принцип,дефакто и деюре сме го коментирали че всичкия софт за 166 е грешен а и не само.
    Прословутия Дамян при който ходиме в София също използва Gorghi-то но само за ориентир.
    Човека си знае за всяка Алфа предния и задния мост с какви стойности трябва да са,и мисля че не се е случвало някой да се върне за рекламация.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Честно казано тия градуси понятие си нямам колко мм са. иначе гледам, че 166 няма със странични наклони като хората, всички са разкекерчени и моята и тя.
      Градусите от разпечатката на Мариан и размерите от твоята съвпадат (на базата данни).
      Но това е при шаси no. 22266.
      Дали това е правилната база данни?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Няма значение. Настройката на сходимост може да бъде такава каквато я искаш. Стига да е симетрична от двете страни. Прекалено свитата задница води до увеличаване разхода на гориво, износване на гуми, инерционни загуби и т.н. Прекалено отворената предница води почти до същото.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Множко си отворил предницата. Отзад поне е ок За наклоните има значение и износването на гумите в частност.
          Че по 1мм много ли е, Ники, толкова и дават да го ева.

          ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:55 ----------

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Градусите от разпечатката на Мариан и размерите от твоята съвпадат (на базата данни).
          Но това е при шаси no. 22266.
          Дали това е правилната база данни?
          Де да го знам, това ли е правилната база, то да са масла да ти кажа
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Според мен за да ти достави кеф макс -1мм общо. Аз ги правя на -0.5 (по -0.25мм на колело).
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Според мен за да ти достави кеф макс -1мм общо. Аз ги правя на -0.5 (по -0.25мм на колело).
              Нали се сещаш, че майка ми и се кефи на 2500 оборота Важното е да не носи гуми, да е стабилна и да не дърпа волана другото няма да му придиряме
              пп Много вика лесно се кара, само даваш малко газ и тя изпреварва
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Нали се сещаш, че майка ми и се кефи на 2500 оборота Важното е да не носи гуми, да е стабилна и да не дърпа волана другото няма да му придиряме
                пп Много вика лесно се кара, само даваш малко газ и тя изпреварва
                Я бацко прегледай е тия носачлета http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=10006
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Я бацко прегледай е тия носачлета http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=10006
                  Прегледах всичко по 3 пъти, клатих гумата и т.н. единствено мърда в тампона на шенкела, но не е разбит, всички си мърдат там, а и колата в момента е перфектна. Не е за вярване едно леко "подпиране" на гумата какви драми може да сътвори. Просто след първия реглаж и затварянето на задницата едната гума е опряла в стойката на жилото, днес преди да я наглася се бях насочил да сменям лагер.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    На всички коли двигателните колела са леко отворени. Вижте например баварките, някой са като куртизанки отзад.

                    Хей, тук се говори за сходимост. Ти май за друго си мислиш.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                      Хей, тук се говори за сходимост. Ти май за друго си мислиш.
                      Сходимост и събраност на колелата е едно и също, не се определя като ъгъл, а като разлика между разстояния в мм. между джантите отпред и отзад по хоризонтална линия.
                      Сходимостта на колелата противодейства на силите на съпротивление от търкалянето при движението на колата.


                      дано не ви е сложно
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:33.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Сходимост и събраност на колелата е едно и също, не се определя като ъгъл, а като разлика между разстояния в мм. между джантите отпред и отзад по хоризонтална линия.
                        Сходимостта на колелата противодейства на силите на съпротивление от търкалянето при движението на колата.


                        дано не ви е сложно

                        Да допълня, че някои стендове (разпечатката на Linkestis) го отчитат като ъгъл на отклонение спрямо надлъжната ос на купето.

                        Като ако се умножи синус от въпросния ъгъл по диаметъра на джантата се получава въпросния размер на отваряне или затваряне.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Да допълня, че някои стендове (разпечатката на Linkestis) го отчитат като ъгъл на отклонение спрямо надлъжната ос на купето.

                          Като ако се умножи синус от въпросния ъгъл по диаметъра на джантата се получава въпросния размер на отваряне или затваряне.
                          Е сега вече стана сложно- по висша математика едва вързах тройка
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Сходимост и събраност на колелата е едно и също, не се определя като ъгъл, а като разлика между разстояния в мм. между джантите отпред и отзад по хоризонтална линия.
                            Сходимостта на колелата противодейства на силите на съпротивление от търкалянето при движението на колата.


                            дано не ви е сложно

                            На мен не ми е сложно, защото ми е ясно какво е сходимост, ама колегата визираше страничния наклон при задните колелета на бмв
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                              На мен не ми е сложно, защото ми е ясно какво е сходимост, ама колегата визираше страничния наклон при задните колелета на бмв
                              В такъв случай трябва да ти е станало и ясно, че допълвам това, което си написал. Виждал съм БМВ- та и често сядам в едно.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Това е протокола от предпоследното посещение (2010-а) за реглаж...
                                след смяната на предните носачи преди 3 седмици и реглажа не ми се струва стабилна колата и май ще се ходи при момчетата в дружба - от там е снимката... а другата снимка ми беше попаднала от колега във форума...
                                Attached Files
                                Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                                Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                                Comment

                                Working...
                                X